Gasztro Túra - Saját készítésű ételek, illetve különböző élmények, tapasztalatok a hazai és külföldi ízek világából!

Csabi Konyhája

Októberi Csabi Konyhája események!

Téliesített terasz, chilis bab, hamburger

2017. október 10. - Csabi Konyhája

A megszokottnál most kicsit később, már jóval az aktuális hónap elején túl, de jelentkezem az aktuális hírmondóval. Ahogy arra már az előző hónapban is céloztam, bizony idén végre téliesítésre kerül a terasz, így a Csabi Konyhája események is pörögnek tovább. A munkálatok ugyan nem teljesen olyan ütemben zajlottak, mint ahogy az eredetileg el lett tervezve, így egy kicsit nekem is át kellett gondolnom, hogy mit és mikor is csináljak, de már nem akartam tovább váratni senkit, így aztán a héten már újra lehet falatozni majd nálam...

19247677_1389526101134228_8875560731936189692_n.jpg

Elsőként egy örök klasszikussal fogok kedveskedni minden kedves vendégemnek, ez pedig nem más, mint a spéci chilis bab receptem, kockázott marhalábszárból! Bizony, ez egy nem mindennapi fogás, akinek már volt szerencséje hozzá, annak nem kell bemutatnom, aki pedig eddig még kihagyta, annak pedig csak annyit tudok mondani, hogy valóban ízlésformáló erejű és erősen fanatizáló a cucc! Bár ezen a héten még jó, napos, kellemes őszi idő van, de azért bizony elég komoly szelek fújnak, este pedig már kabát nélkül nem is érdemes elindulni sehova, így aztán különösen jól tud esni egy tál forró és finoman csípős chilis bab némi frissen sütött kenyér társaságában. Chili fanok továbbra is kérhetik a maguk kis adagját extra erősen a Sárréti Chilifarm termékeinek köszönhetően tudom tovább fokozni a dolgot. :) Facebook esemény.

img_20170914_185542_1-01.jpeg

Aztán hónap végén, attól függően, hogy sikerül-e az elszívóberendezés ügyében hathatós megoldást találni, vagy dupla hambi estet tartok, vagy egy régóta ígérgetett különlegességgel, egy iszonyatosan exkluzív hamburger levessel fogok készülni, amit még mindezidáig én is csak egyszer készítettem el, úgyhogy már én is rendesen ki vagyok rá éhezve! Rengeteg ötletem van még az őszre/télre, úgyhogy ne aggódjatok, ez még csak a kezdet...

2017oktober.jpg

 

A bejegyzés trackback címe:

https://csabikonyhaja.blog.hu/api/trackback/id/tr1712945351

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása