Gasztro Túra - Saját készítésű ételek, illetve különböző élmények, tapasztalatok a hazai és külföldi ízek világából!

Csabi Konyhája

Cubano Burger a Bamba Marha szeptemberi őrülete

Egy igazi húsimádó ízorgia

2018. szeptember 13. - Csabi Konyhája

Legutóbb júniusban, a legújabb egységben teszteltem le a havi Bamba Marha specialitást és akkor a hely és maga a burger is teljesen letaglózott. A szeptemberi ajánlatot látva és olvasva megint azt éreztem, hogy ez az összeállítás nekem lett kitalálva, így aztán fel is kerekedtem, ezúttal a Bazilikánál található egység felé véve az irányt, ahol több mint egy évvel ezelőtt jártam utoljára.

dsc05663.JPG

A Cubano burger (1990.-) a közép-amerikai ízvilágot jeleníti meg, természetesen amúgy Bambásan. Az ementáli sajttal gazdagított marhahúspogácsánkra kerül egy kis cafatokra szedett sertéssült, a kedvenc argentín zöld szószunk, a chimichurri, valamint dijoni majonéz, meg egy kis grill sonka, hogy a szeletelt kovászos uborkáról már ne is beszéljünk! Ez így bizony több, mint biztatóan hangzik! Örömmel konstatáltam, hogy a Ferenciek terén található egységhez hasonlóan már itt is van kiülős opció, a rendelés leadását követően így aztán természetesen kint telepedtem le. A burger mellé szokás szerint édesburgonyát kértem és gondoltam kipróbálom a Ranch szósz újdonságot is. Ital terén most sör helyett inkább bodzaszörp mellett döntöttem, ami kiváló választásnak bizonyult.

A vágódeszkán helyet foglaló szereplők látványa ezúttal is hozta a szokásos magas szintet, elsőnek pedig a szószt kóstoltam meg, ami egy egészen remek zöldfűszeres, majonézes alapú ügy. Mivel most épp egy kis erősmentes időszakot iktattam be étrendembe, pont valami ilyesmire vágytam előzetesen, úgyhogy ennek az újdonságnak külön örültem. Ahogy legutóbb, így most is minden a lehető legnagyobb rendben volt a burgerrel. A zsemle továbbra is 10/10 hibátlan pékáru, ízre és állagra is az egyik legjobb. Alul a chimichurri engem azonnal elvarázsolt, nagy pesto rajongóként ez azt hiszem nem is véletlen, hiszen mutat némi hasonlóságot a két szósz. Úgy volt végig jelen az ízvilágban, hogy mégsem vált tolakodóvá. A hús trió okozta sokkra viszont már tényleg nem voltam felkészülve. A sajt által körbeölelt szokásos és még mindig kiváló húspogácsára egy adag megint csak kiváló ízű és állagú pulled pork került, amit a grillezett sonkával olyan szinten sikerült megkoronázni, hogy ennek a triumvirátusnak komolyan mondom, nincs párja. Egészen sokkoló erejű bacon alternatíva, ami ízben és állagban is egy akkora pluszt adott a burgerhez, amit tényleg nem minden nap tapasztal meg az ember. A húshármas kellemesen füstös, karakteres és természetesen uralkodó ízegyüttese egy igazán maradandó élménnyé tette a burgerezést. A chimichurrival együtt már így is azt mondtam volna, hogy csillagos ötös, de a felső régióban némi ellensúlyozásképpen helyet kapott még két szelet kovászos uborka és a buci teteje is meg lett kenve dijoni majonézzel, és ez a kettős szintén hibátlanul harmonizált a húsokkal, illetve az alsó régióban erőteljesen dolgozó zöld szósszal. Borzasztó erős összeállítás, egy igazán határozott és ütős ízbomba lett ez a szeptemberi burger, amit csak ajánlani tudok én is minden burger rajongónak! A Bamba Marháról pedig sokadjára is elmondható, hogy nem véletlenül Budapest egyik legnépszerűbb burgerezője, tartósan magas minőséggel, izgalmas és érdekes, meg-megújuló választékkal. BRAVÓ!

dsc05670.JPG

A bejegyzés trackback címe:

https://csabikonyhaja.blog.hu/api/trackback/id/tr3314237831

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása