Gasztro Túra - Saját készítésű ételek, illetve különböző élmények, tapasztalatok a hazai és külföldi ízek világából!

Csabi Konyhája

Minden idők legbrutálisabb, legmenőbb sajtos-csirkés szendvicse!

A rossz hír, hogy csak áprilisban kapható a Don Pepénél

2019. április 16. - Csabi Konyhája

Már párszor biztos leírtam, hogy a Don Pepénél nem kell a szomszédba menni egy kis őrültségért, egy-egy eszement étel összeállításért vagy éppenséggel hihetetlen keresztezésekért. Az áprilisi kínálat talán az idei év egyik legdurvábbja egy igazán belevaló húsvéti tekerccsel, de aminek láttán igazán kikerekedett a szemem és  vad hitetlenkedésben törtem ki, az a csirkebucis extra szendvics néven debütáló új ételcsoport, rögtön kétféle változatban! (2690.-)

dsc06817.JPG

img_1297_2.JPGA dolog pikantériáját az adja, hogy úgy beszélünk szendvicsről, hogy a keretet nem valamilyen pékáru alkotja, hanem két brutális méretű ropogós cornflakes kabátban rántott pikáns csirkemell, és e két szelet hús közé pakolják a feltétet. Jelen esetben HAWAII és 4SAJTOS opciók közül lehet választani, én ez utóbbi mellett döntöttem, hosszú idő után pedig ismét helyszíni fogyasztással, a békéscsabai egységben. A rendelésfelvétel és a kiszolgálás is végig szuper kedves volt és jó hangulatban telt, én pedig egyébként nem tudom miért, de előzetesen egy normál méretű szendvicsre számítottam, így amikor megérkezett az asztalunkhoz az étel, konkrétan leesett az állam, miközben azt is örömmel könyveltem el, hogy nagyon szépen sikerült a kivitelezés. A tányéron helyet kapó minimál kis díszítés is a pozitívumok sorát gyarapította, amiben viszont már első ránézésre biztos voltam és később a kóstolás is igazolt, az az egyébként felesleges és sajnos nem túl jó káposztasaláta, ami alapértelmezés szerint járt a szendvicshez. Nem is igazán tudtam értelmezni, hiszen túl sok szósz volt a káposztához képest és túlságosan édes is volt az egész.

Na de térjünk vissza a szendvicshez! Félbevágva megmutatta magát az a brutális sajtrengeteg, amire megint csak nem voltam felkészülve. Cheddar, camembert, mozzarella és füstölt mozzarella jó érzékkel adagolva. Zöldség fronton mindössze némi jégsaláta képviseltette magát, de nem is volt szükség igazából ennél többre. Az ízélmény leírhatatlan. A ropogós pikáns bunda egyszerűen csillagos ötös, belül pedig a mennyei, puha, omlós hús fogad. A négyféle sajt mennyiségre és érzetre is minden sajtimádó megtestesült álma. Egyszerűen frenetikus ez a szendvics, aminek igazából már a felétől jóllaktam, ugyanakkor mégis éreztem a késztetést hogy tovább egyem ezt a csodát. Persze egy ilyen ebéd után a vacsorára még csak elméleti szinten sem gondoltam. Ez bizony tényleg nem egy mindennapi összeállítás, kár lenne veszni hagyni egy hónap után, én mindenképp feltenném az állandó étlapra, mert perpill szerintem ez a legerősebb és legkülönlegesebb eleme a Don Pepe teljes kínálatának!

dsc06820.JPG

A bejegyzés trackback címe:

https://csabikonyhaja.blog.hu/api/trackback/id/tr9714752073

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása