Gasztro Túra - Saját készítésű ételek, illetve különböző élmények, tapasztalatok a hazai és külföldi ízek világából!

Csabi Konyhája

Minden idők fahéjas tekercse!

Eléggé magasra helyezte a lécet a Bite Bakery Café

2019. július 28. - Csabi Konyhája

Nem volt betervezve ez a teszt, mondhatni a szükség hozta, de soha ennél rosszabb "erőltetett" tesztet! Úgy alakult, hogy megint összejött némi lejárat előtti levásárolható egyenlegem a Bónusz Brigádon és végül a Bite Bakery Café igen izgalmasan hangzó és képek alapján igencsak ínycsiklandozó brutális fahéjas tekercsére csaptam le. Érdekes, hogy eddigi egyetlen Bite-os élményem 4 évvel ezelőtt történt, egy szintén Bónusz Brigádos ajánlatnak köszönhetően, haha.

dsc07206_1.JPG

dsc07205.JPGAz Oktogonnál található egységbe szólt a bónusz, ahova belépve egymás után értek a rendkívül pozitív benyomások. Először is az üzletbe tényleg jó érzés volt belépni, letisztult, világos, kellemes belső és szuper kedves személyzet fogadott a pult mögött. Néhány percet várni kellett mire ezt a monstrumot összerakták, mivel ha jól értelmezem ez egy spéci bónusz ajánlat volt, ami alapból nem szerepel az étlapon. Az összeállítás alapjául a MAXI fahéjas tekercs szolgált, amiről a következőket találtam a honlapon: Lágy saját készítésű kelt tészta, tölteléke prémium minőségű nádcukrot és fahéjat tartalmaz. A tekercseket még melegen kenjük meg mascarpone krémmel, hogy az egész tekercs omlós és puha legyen mire megérkezel. Hmmmm, elég jól hangzik! Választhattam volna kakaósat is, de old school fahéj rajongóként a döntésem megkérdőjelezhetetlen volt. Szóval erre a tekercsre vanília fagylalt és tejszínhab is került még egy igazán brutális desszert tornyot alkotva. A leírás szerinti csokiöntet helyett én karamell öntetet kaptam, aminek mondjuk én jobban is örültem, valamint az ajánlatban található csokiforgácsok hiánya miatt sem keseregtem igazából.

dsc07201.JPG

Sokáig azt sem tudtam hogyan essek neki, végül értelemszerűen késsel és villával próbáltam értelmezhető falatokra darabolni ezt az igencsak tekintélyt parancsoló tekercset. A meleg és kifogástalan állagú és ízű tésztával remekül harmonizált a hideg fagyi és a tejszínhab. Igazából csakis szuperlatívuszokban tudok beszélni erről a valódi műremekről. A 890 forintos árát simán megérte, még ha nekem jelen esetben nem is kellett ezért fizetnem. Én még külön kiemelném az ottlétem alatt szóló kellemes rockzenei aláfestést a háttérben, amivel azért nem feltétlenül gyakori, hogy találkozik ilyen helyeken az ember. Jár a nagy pacsi az oktogoni BITE-nak, egész biztos, hogy igyekszek majd még útba ejteni a jövőben és nem várok újabb négy évet.

dsc07207.JPG

A bejegyzés trackback címe:

https://csabikonyhaja.blog.hu/api/trackback/id/tr5614982838

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása