Gasztro Túra - Saját készítésű ételek, illetve különböző élmények, tapasztalatok a hazai és külföldi ízek világából!

Csabi Konyhája

Félig burger, félig hot dog, félig pizza

A hónap extra pizzája a Don Pepe kínálatában!

2020. október 20. - Csabi Konyhája

A múlt havi HamHotBurDogger diadalmas visszatérése után talán nem is olyan meglepő módon, a hónap extra pizzájaként folytatódik a rendkívül finom és szerethetően eklektikus őrület, ami vegán verzióban is elérhető a kínálatban. És bár első hallásra rögtön egy jó értelemben vett túlzásba vitt kompozíciót vizionáltam, első olvasatra és a promo fotót elnézve is egy inkább letisztult összeállítás elevenedett meg előttem.
Pizzaszósz, lilahagyma, paradicsom, bacon, mini frankfurti, BBQ szósz, marhahús burgerpogácsa, cheddar, jalapeno, mozzarella, pirított hagymachips (3290.-)

dsc02333.JPG

A békéscsabai egységből rendeltem a pizzát és jó szokás szerint igen komoly súlya volt a doboznak, amit kinyitva nem ért meglepetés, lényegében hajszál pontosan ugyanaz a kép fogadott, mint a promo fotón látottak. Én egy kicsit mindig bajban vagyok az ilyen középen elhelyezett kis extra kosárkákkal, de ezúttal nagyjából sikeresen megküzdöttem a szeleteléssel, így minden egyes pizzaszelet csücskére jutott valamennyi a burgerhús-sajt-bacon-jalapeno négyesből. Amúgy maga a pizza feltétezése abszolút nem túlzó és a tésztaszélekbe bújtatott virslivel együtt tényleg egy az egyben hozta egy jó kis hot dog ízvilágát. Az összeállítás burger része kimerült a középen elhelyezett kis kosárkával, ami így ebben a formában szerintem nem volt egy túl erős koncepció. Összességében azért így is elmondható, hogy egy érdekes, ízletes élménnyel gazdagodtam, ami igazából két főétkezést is jelentett számomra, de egy igazán nagy ziccert kihagyva így nem fog a legemlékezetesebb Don Pepe őrületek panoptikumába bekerülni. Akkor már egy korábban prezentált "sima" hot dog pizza nagyobbat ment annak idején. 

A bejegyzés trackback címe:

https://csabikonyhaja.blog.hu/api/trackback/id/tr5316247086

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása