Gasztro Túra - Saját készítésű ételek, illetve különböző élmények, tapasztalatok a hazai és külföldi ízek világából!

Csabi Konyhája

HamHotBurDogger - Hamburger és Hot Dog szerelemgyereke ez a brutális szendvics

Szeptemberre megint visszatért a Don Pepe egyik legdurvább kompozíciója!

2020. szeptember 22. - Csabi Konyhája

A Don Pepe sok ultrabrutális ételszörnyeteget megalkotott már az évek során és a legtöbb eszement őrületnek én nagy rajongója voltam. Egyik ilyen a HamHotBurDogger (2990.-), amiről annak idején, még a dogger ételcsoport kivezetése előtt pont volt szerencsém írni, majd egy évre rá egy havi különlegesség képében visszatért ez a nem mindennapi összeállítás és természetesen akkor sem hagyhattam teszt, illetve szó nélkül a dolgot. Mindkétszer a legdurvább katarzist éltem meg, így aztán igencsak megörültem, hogy ismét visszatért ez az ikonikus monstrum. Ezúttal a békéscsabai egységből rendeltem és azért féltem rendesen, hogy mennyire kiszállítás kompatibilis egy ilyen durva összeállítás.

dsc09149.JPG

dsc09147.JPG

Az első sokkot a csomag átvételekor kaptam, mivel arra nem is voltam felkészülve, hogy ehhez az önmagában is embert próbáló szendvicshez még krumpli is jár (pedig korábban is így volt), aztán előbb a köretet kicsomagolva jött az első pozitív élmény, miszerint a krumpli tökéletesen megsült (ennek ellenkezőjével is találkoztam már sajnos, de most jár a csillagos ötös osztályzat), aztán a szendvics dobozát kinyitva megint csak elámultam, hiszen ziláltságnak még csak nyomát se láttam és szemmel láthatóan semmi sem lett kispórolva ebből az eleve bőkezű összeállításból. A ciabatta tökéletes állagú volt és tökéletes keretet biztosított a feltét cunaminak. A hambihús és a grillkolbász pedig egyértelműen uralta az összeállítást a fel-felbukkanó pirított baconnel együtt. Nyomukban ott loholt végig a főszerep kiharcolásáért a rengeteg és meseszerűen nyúló sajt, miközben a zöldség szekció próbálta néha-néha megtörni ezt az igencsak brutális uralmat. A bőséges szószmennyiség is jó érzékkel lett adagolva és tényleg egy minden képzeletet felülmúló ízorgiát nyújtott minden egyes falat a szendvicsből. Mindemellé mondhatni szinte becsületből ettem csak a krumplit, ami a mártogatóssal együtt mégis hozott némi felüdülést és végül kényszermentesen, örömmel adtam át magam a totális kajakómának. A szósszal kapcsolatban megjegyezném még, hogy ránézésre és ízvilágra is egyértelműen másabb volt most, mint szokott és én csak támogatni tudom ezt a verziót, mert elképesztően dögös és ínycsiklandozó volt! Ahogy korábban is előfordult már néha, úgy most is éreztem némi curryt benne, valamint tetszett ez a picit nagyobbra, de persze még így is kicsire vágott uborka is. Nem tudom hogy ez most csak véletlen volt vagy sem, de engem megvettek kilóra.

A falatozás közben, amire inkább talán a zabálás lenne a jobb szó, elégedetten nyugtáztam, hogy a rendelést választottam, mert nem biztos, hogy örültem volna, ha ezt mások is végignézik, ahogy megeszem, haha. Egy igazi küzdelem volt ez, de egyáltalán nem bántam, hogy nem igazán lehetett szépen, elegánsan elfogyasztani. Remélem mondanom sem kell, hogy nem csak ízre, de adagra is egy igazi kivégzés volt ez a szendvics, így aztán jár a nagy kövér csillagos ötös ezért a remekműért, immáron harmadjára is! 

A bejegyzés trackback címe:

https://csabikonyhaja.blog.hu/api/trackback/id/tr6416209024

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása