Gasztro Túra - Saját készítésű ételek, illetve különböző élmények, tapasztalatok a hazai és külföldi ízek világából!

Csabi Konyhája

Szamócás, görög joghurtos kocka

A pihe-puha, szaftos finomságot még fehér csokoládé is gazdagítja

2023. június 20. - Csabi Konyhája

A legutóbbi szamócás muffin recept sikerén felbuzdulva, illetve azt továbbgondolva született meg ez az újabb finomság, aminek az alapját a nemrégiben szintén nagy sikert aratott ananászos-kókuszos kocka adta. A végeredmény egy rendkívül szaftos és ellenállhatatlanul finom sütemény lett.

dsc05149.JPG

Egy nagyobb tálban alaposan elkevertem a száraz alapanyagokat: 200g liszt, 150g kristálycukor, 1 csomag (12g) vanillin cukor, 1tk (6g) szódabikarbóna, csipet só. Egy másik tálban felvertem két tojást (M) és egyneműre kevertem 100g napraforgóolajjal. Hozzákevertem 100g apróra kockázott fehér csokoládét és 300g szintén kisebb darabokra vágott szamócát. Végül a két tál tartalmát határozott mozdulatokkal összekevertem. Egy sütőpapírral kibélelt tepsibe (24x28cm) öntöttem, majd 180 fokra előmelegített sütőben (légkeveréses funkciót használva) 25 perc alatt készre sütöttem. Vágódeszkára kitéve megvártam, hogy teljesen kihűljön és csak ezután szeleteltem fel.

dsc05147.JPG

dsc05148.JPG

Az elkészült mű tényleg egészen varázslatos lett, egy rendkívül szaftos és könnyed finomság. Érdekességként megjegyezném, hogy ami nem fogyott el első nap, azt betettem hűtőbe és még másnap, de harmadnap is ugyanolyan katarzist okozott egy-egy kocka elfogyasztása.

dsc05150.JPG

dsc05152.JPG

 

A bejegyzés trackback címe:

https://csabikonyhaja.blog.hu/api/trackback/id/tr5918146452

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása