Gasztro Túra - Saját készítésű ételek, illetve különböző élmények, tapasztalatok a hazai és külföldi ízek világából!

Csabi Konyhája

DON PEPE FRIED CHICKEN PIADINA

Egy igazán izmos összeállítás

2023. szeptember 22. - Csabi Konyhája

A Don Pepe szeptemberi ajánlatai közül előbb a vegán fullos pizzát teszteltem, de előzetesen a piadinával is szemeztem, így végül arra is beneveztem. Igencsak csábítónak tűnt leírás alapján ez az igencsak brutálisan megpakolt, bőséges feltét cunami és kíváncsi is voltam, vajon milyen is lehet ez a valóságban? Nos, röviden: BRUTÁLIS!

dsc05345.JPG

A félbehajtott tészta a következők sokaságát rejti magában: cheddar sajtszósz, jégsaláta, lilahagyma, paradicsom, főtt tojás, pikáns cornflakes bundában rántott csirkemellcsíkok, szezámosbundában rántott mozzarella sajtrudak, rántott hagymakarikák, bacon, cheddar, kentucky szósz, mellé öntetként pizzaszósz és tejföl (3790.-)

dsc05347.JPG

Igencsak méretes és súlyos az alany, aminek viszont külön örültem, hogy a szokásosnál is jobban meg lett pirítva mindkét oldala. Én szokás szerint csak a pizzaszósszal locsoltam, majd hozzá is láttam a falatozáshoz. Igazából mindegyik falatra jutott szinte valami újdonság, így lényegében észrevétlenül el is fogyasztottam ezt a nem éppen mindennapi adagot. Nagyon nem is tudnék mit kiemelni, mert nagyon egyben van az egész, nem lóg ki semmi se jó se rossz értelemben. A rántott csirkemellcsíkok és a szintén rántott mozzarella mondjuk egyértelműen viszi a prímet, de tényleg az a jó, hogy összességében működik nagyon jól a kompozíció. Az adagra értelemszerűen megint csak nem lehetett panaszom, így aztán elégedetten csattintottam az utolsó falatok elfogyasztása után. Igazán kár lett volna kihagyni, hiszen már csak pár napig, szeptember végéig elérhető a kínálatban!

dsc05346_1.JPG

A bejegyzés trackback címe:

https://csabikonyhaja.blog.hu/api/trackback/id/tr4618214589

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása