Gasztro Túra - Saját készítésű ételek, illetve különböző élmények, tapasztalatok a hazai és külföldi ízek világából!

Csabi Konyhája

Makrélafilés baconös spagetti

2013. január 10. - Csabi Konyhája

E szóban forgó finomság a véletlennek köszönhető, hogy megszületett, mivel eredetileg az előző bejegyzésben bemutatott sajátos sajtos tésztát szerettem volna csinálni, de első sokként a penne tészta, majd a gomba és a tejföl hiánya késztetett gondolkodásra, hogy mivel is tudnám feldobni a dolgot, mivel boltba menni már nem volt kedvem. :) Gyors körülnézést követően a makrélafilé konzerveken akadt meg a szemem és már ekkor tudtam, ebből valami nagyon különleges dolog fog születni! :P

A hagymás baconös tejszínes alapot ugyanúgy készítettem el, mint a sajtos tészta esetében, és itt jött be még a képbe a makrélafilé konzerv is, valamint feldobtam még az egészet egy kis habanero paprikával is. A makaróni tésztára ráöntöttem ezt a mesés alapot, amihez még jó sok reszelt sajtot is dobtam, majd jól összekevertem. A végeredmény rendkívül ütősre sikeredett, bátran ajánlom mindenkinek, aki nem riad meg az ízek különleges keveredésétől.

A bejegyzés trackback címe:

https://csabikonyhaja.blog.hu/api/trackback/id/tr308577534

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása