Gasztro Túra - Saját készítésű ételek, illetve különböző élmények, tapasztalatok a hazai és külföldi ízek világából!

Csabi Konyhája

A Római-parton #3 (Vajon sült fogasfilé)

2013. május 26. - Csabi Konyhája
Már jó ideje itt a nyárias meleg, de valahogy mindeddig nem nyílt alkalmam visszatárni a jó öreg Római partra ahol tavaly óta tartja első helyét a Jancsi büfé a születésnapi hekkezésemmel, amit követően még egy viszonylag negatív élményt is sikerült begyűjteni később a Leander teraszon. Ez alkalommal épp az e melletti bódéra esett a választás tesztelés ügyben, aminek a nevét nem sikerült kideríteni, de az egész parton itt a legelbűvölőbb a hangosbemondón név szerinti szólítás, ha kész a kaja. :)

Valami különlegességre fájt a fogam, így a biztos hekk helyett ezúttal a vajon sült fogasfilé mellett döntöttem, amit még korábban sosem ettem, így nem is igazán tudtam mire számítsak. Mellé steak burgonyát kértem. Nagy örömömre szolgált, hogy barna Drehert is csapolnak, így innivalónak azt vételeztem. Némi várakozást követően szólítottak is, nekem pedig már messziről elkerekedett a szemem, alig akartam elhinni, hogy ez a jól megtermett szelet lesz az én fogasfilém! Pedig ő volt az, és nem csak a látvány teljesített jól, hanem az ízvilág is. Arról nem is beszélve, hogy körülbelül nulla erőkifejtéssel lehetett a műanyag késsel szelni, annyira tökéletesen puhára, omlósra sült a halacska. A citromszeletek ráfacsarása csak tovább fokozta az élményt, még jobban kihozta az ízeket, és még a steak burgonya is hibátlan volt. Kellemesen fűszeres és pont kellő mértékben sós. Erre adnék én egy bazi nagy csillagos 5-öst, az pedig tuti, hogy ugyan az eredeti terv kipróbálni az összes létező standot, de ide még vissza kell térnem!

A bejegyzés trackback címe:

https://csabikonyhaja.blog.hu/api/trackback/id/tr858577426

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása