Gasztro Túra - Saját készítésű ételek, illetve különböző élmények, tapasztalatok a hazai és külföldi ízek világából!

Csabi Konyhája

Visszatérés a Rapazba

Ezúttal is egy egészen kiváló leves + szendvics kombóhoz volt szerencsém

2021. július 04. - Csabi Konyhája

Annak idején, amikor megismerkedtem a Blaha mellett található Rapazzal, azonnal lelkes rajongóvá váltam és legszívesebben minden nap visszatértem volna enni valami finomat, hiszen lényegében minden nap csodálattal figyelem, amikor közzéteszik a facebook oldalukon a napi aktuális finomságokat. Most a csillagok állása is segítette utamat és céltudatosan vettem az irányt a Rapaz felé, hogy egy újabb jó kis gasztro élményben legyen részem.

dsc03669.JPG

Azt már útközben kitaláltam, hogy a napi ajánlat közül a mascarponés málnakrémlevest egész biztosan kipróbálom, szendvics fronton viszont elég sokáig morfondíroztam még a helyszínen is és végül a legdurvább, OMG névre hallgató összeállítás lett a befutó. A leves igazi éke a nutellás palacsinta és a vanília hab volt, viszont azért némileg csalódásként éltem meg, hogy a beharangozó képhez képest azért egy szerényebb látványú pohár kompozíciót kaptam kézhez. Ettől függetlenül nagyon bejött a leves, nagyon finom volt és egy nagyon jópofa ötlet volt az egyébként mesésen krémes levesbe nutellás palacsintát tenni, haha.

dsc03668.JPG

A szendvics nevéhez méltóan igencsak termetes darab, jól megpakolva minden földi jóval. A szezámmagos zsemlébe kukorica bundában sült ropogós csibemell filé, klasszikus rántott trappista, lilahagymalekvár, jalapeno, popcorn dip, jégsaláta és paradicsom karikák kerültek és egy igazán ütős szendviccsé álltak össze. Összességében tehát nem ért túl nagy meglepetésként, hogy ízre és adagra is teljesen pozitív volt az összkép, és a 2090 forintos végösszeg is egy korrekt árnak mondható. Igyekszem sűrűbben visszatérni!

dsc03672.JPG

dsc03670.JPG

A bejegyzés trackback címe:

https://csabikonyhaja.blog.hu/api/trackback/id/tr3116611368

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása