Gasztro Túra - Saját készítésű ételek, illetve különböző élmények, tapasztalatok a hazai és külföldi ízek világából!

Csabi Konyhája

Újranyitott Óbudán a Frankie's Burger!

Megújult étlappal és a már jól megszokott minőséggel

2023. február 13. - Csabi Konyhája

2014-ben indult hódító útjára a Frankie's Burger, én pedig annak idején 2015-ben le is teszteltem a burger kínálatot és azonnal meg is szerettem az óbudai Nánási udvarban működő egységet. Ugyanabban az évben egy igencsak emlékezetes Halloween mulatságot is tartottak, egyfajta közösségépítő jelleggel, én pedig még jobban szívembe zártam a Frankie's-t. Utána volt néhány helyszínváltás, food truck, majd külföldi időszak, most pedig nagy örömömre  ismét visszatértek a Nánási udvarba, még ha nem is pontosan ugyanoda, mint anno. 

fr.jpg

Egy a régi helynél azért jóval kisebb alapterületen született újjá az immáron Frankie's Burger JR néven futó étkezde. A belső egyszerű kialakítás egyszerű és letisztult és bár így is szép számmal el lehet férni bent, viszont ha majd jön a jó idő, az lesz majd az igazi kánaán! Kiülési lehetőségben ugyanis nem szenved hiányt a közvetlen környezet és ha minden jól megy, akkor különböző eseményeknek is örülhetünk majd, mint annak idején. A megújult név nem véletlen, hiszen ebben az ízig-végig családi vállalkozásban Frankie fiát, Rudit találjuk ezúttal a pult mögött, de a lánya, Juli is aktív részese a projektnek, akiről egy burger is el lett nevezve az étlapon. 6 hamburger található egyébként az étlapon, ami szerintem bőven elég is, emellett pedig 4 tortilla opció és különböző köretek is az ételválasztékot erősítik.

Első ránézésre a névadó és a country tűnt a legizgalmasabb tételnek az étlapon, ezeket gyorsan le is teszteltem. A Frankie's Burger egy 200g húspogácsával, jégsalátával, paradicsommal, lilahagymával, cheddar sajttal és Frankie's szósszal operáló összeállítás, a szószról pedig hamar kiderült, hogy egy szerencsés véletlennek köszönhetően az eredeti koncepció helyett egy vargányás szósz lett. Én azt mondom, hogy ez így olyannyira rendben van, hogy ne is változtassanak rajta! Ráadásul eléggé egyedi megoldás is, úgyhogy én maximálisan támogatom az ötletet. Külön kiemelném a zsemlét, ami egyszerre puha, könnyed, ám mégis tartós, ízre és állagra is abszolút csillagos ötös, kevés helyen találkozom ilyen minőségi pékáruval! A hús is hozza a szokásos magas szintet, ízre és állagra is rendben van, miközben maximálisan kitölti a zsemlét.

A Country Burger a 200g húspogácsán, jégsalátán, paradicsomon és lilahagymán kívül még grillsajtot és édes chililekvárt is tartalmaz és nálam ez is abszolút jelesre vizsgázott. Nehezen tudnék a két hambi között választani, hogy melyik ízlett jobban. A köretnek kért sült krumpli mirelit ugyan, de abszolút felső kategóriás és nagyon szimpatikus, hogy az asztalon található igencsak tekintélyes és minőségi szószválasztékból mi magunk adagolhatunk kedvünk szerint. A káposztasaláta nekem mindig egy eléggé sarkalatos pont, ez nem is kifejezetten az a fajta volt, amit én előnyben részesítek, de egyébként nem volt vele gond. Talán némi plusz fűszerrel, urambocsá egy kis füstölt sajttal fel lehetne még dobni, de ezt így csak zárójelben hagynám itt.

Végül csak ki kellett próbálni a fentebb már említett Juli Burgert is, ami az egyszerű de nagyszerű elvet hirdeti. A 200g húspogácsán kívül mindössze ropogósra sütött bacon és juharszirup kerül a zsemlébe, az ízélmény pedig pont olyan, amilyenre a leírtak alapján számítani lehet. Én ugye eleve eléggé bírom az ilyen őrületeket, az ennél őrültebb dolgokat is, de ez így a maga visszafogottságával is elnyerte a tetszésemet. A burgerek árfekvése egyébként 2800 és 3500 Ft között mozog, ami abszolút korrektnek mondható ebben a műfajban, illetve az ár/érték arányt is figyelembe véve. Mindent összevetve pedig nem is vártam igazából mást, mint egy rendkívül pozitív élményt, amit meg is kaptam minden szinten. A helyszín szuper, a kiszolgálás/hangulat szintúgy, az ételek pedig megint csak kiválóak. Csak ajánlani tudom mindenkinek, régi fanoknak nyilván nagyon nem kell, aki pedig eddig nem ismerte, hát irány Óbuda!

dsc04671.JPG

dsc04672.JPG

 

A bejegyzés trackback címe:

https://csabikonyhaja.blog.hu/api/trackback/id/tr3518044608

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása