Gasztro Túra - Saját készítésű ételek, illetve különböző élmények, tapasztalatok a hazai és külföldi ízek világából!

Csabi Konyhája

Jambalaya hamburger - egy valóban extrém élmény a Don Pepében!

Ismét klasszikus értelemben vett húspogácsa nélkül, viszont nagyon bátor ízvilággal.

2017. június 15. - Csabi Konyhája

A legutóbbi csirkemelles Don Pepe burgerért ugyan nem rajongtam, de azért összességében egy pozitív élménnyel gazdagodtam az elfogyasztását követően, főleg a rengeteg sajtnak és a harmonikus összképnek köszönhetően, most pedig már első olvasatra elkönyveltem a sikert, hiszen a Jambalaya burger (2590.-) minden nemében egy nekem való igazán pikáns kis összeállításnak tűnt. A jambalaya mint olyan egy louisiana-i autentikus fogás, garnélás, zellerszárral és kaliforniai paprikával készülő rizses egytálétel erős fűszerezéssel. Jelen esetben rizs és kaliforniai paprika helyett van még fokhagyma, pizzaszósz, rukkola, paradicsom, chorizo szalámi, bacon, mozzarella, római kömény, cayenne, és egy jókora szelet grillezett csirkemell. Ez már bizony így első olvasatra is erősen csábító!

dsc03113.JPG

Legutóbb a kényszer vitt rá a rendelésre, de azért persze a kíváncsiság is hajtott, és bár ugyan én mindig ellenzője voltam a műfajnak, most aztán tényleg törvénybe vésném, hogy hamburgert csak helyben, frissen lenne szabad fogyasztani! Szokás szerint a békásmegyeri egységet választottam, vasárnap délidő tájt viszont már a jó kis terasz teljesen tele volt, így bent foglaltam helyet. A burger szokás szerint elég meggyőző volt első ránézésre és az első harapást követően lényegében azonnal az összeállítás rajongójává váltam. Az eddigi legjobb hamburger zsemle volt ez, amit valaha ettem a Don Pepében, egészen elképesztően friss, ropogós volt és végig nagyon jól egyben lehetett tartani az igencsak gazdag összeállítást. Visszautalva a fentebbi kirohanásomra, még itt helyben fogyasztva is a vége felé már kezdett egy picit átázni a zsemle alja a rengeteg öntettől és paradicsomtól, de ez még itt, így az abszolút elfogadható keretek között történt.

Az ízvilág teljesen ki lett maxolva, bátran fűszeres, enyhén csípős, szerencsére a rákokat sem kellett keresni, került bele rendesen, és tényleg minden egyes összetevő nagyon jól együttműködött a másikkal, egy rendkívül ütős összképet alkotva. A csirkemell mondjuk nekem továbbra is burgeridegen, de egyébként nem lehetett rá panasz, a rengeteg nyúlós sajtért pedig megint csak jár a nagy pacsi! A szokásos köret is hibátlanul teljesített, krumpli és szósz egyaránt. Az adaggal ugye sose volt baj, most se, ezúttal pedig az ízélmény is abszolút csillagos ötösre vizsgázott! Bravó! Kíváncsian várjuk milyen őrületet hoz majd a július hónap!

dsc03115.JPG

dsc03116.JPG

A bejegyzés trackback címe:

https://csabikonyhaja.blog.hu/api/trackback/id/tr7912598289

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása